2011. július 27., szerda

5napos KLUB

 A múlt héten a Hargita Keresztyén központban voltam gyerek-tinihéten, igaz én csak a konyhába segítettem ( dolgozni voltam) de így kívülről is jó hétnek látszott, a tinik jól érezték magukat. Onnan hazajőve elkezdtük kiosztani a meghívókat, az ötnapos klubba. Nagyon sokat segített ebben a húgom, Johanna és a barátnője, Edina. Minden meghívót kiosztottunk így már hétfőn megkezdhettük a klubbot. Az iskolában tartjuk, minden délelőtt 10 órától. Hétfőn és kedden 28 gyerek jött el, ma 27-en voltak. Hála az Úrnak minden nap jól telik és egyre több kérdéssel jönnek a gyerekek :) Ami egy jó élmény volt ma az, hogy az egyik kislány azt mondta, hogy ma reggel imádkozott és elmondta Istennek az összes bűneit és Isten megbocsájtott neki. Nagyöröm volt ez nekem, imádkozzatok ezekért az alkalmakért, hogy legyenek még ilyen megtérések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése