2013. október 25., péntek

"Sokoldalú blogger" díjat kaptam


Nagyon meglepődtem, amikor  "rájöttem", hogy  díjat kaptam Orsitól. Nagyon szépen köszönöm! Megtiszteltetés. :)

A feladat az, hogy köszönjük meg, majd írjunk magunkról hét dolgot, amit szeretünk.

Először is (1) Szeretem Istent, a teremtőmet, aki tudom, hogy viszont szeret. (2) szeretem a családomat, akikért hálás vagyok, azért, hogy mellettem vannak. (3)Szeretem a naplemente színeit, az ősz szineit. (4) Szeretem a karácsonyt, és a hozzá tartozó várakozást, készülődést. (5) Szeretem a családommal eltöltött időt, az étkezések utáni jóóó beszélgetéseket :D (6) Szeretem a kellemes nyári estéket, amikor lágy szellő lengedez. (7) Szeretek kirándulni, szép képeket nézni és szeretem a gyümölcsös teát :) 

A következő feladat: küldjük tovább 15 bloggernek.
Én szeretettel küldöm nekik: 


Sajnos most csak nekik tudom továbbküldeni, mivel egy ideje nem nagyon látogatom a "blogos világot" de nekik szeretettel küldöm, remélem ők jobban teljesítik a játékszabályt, mint nekem sikerült! 


  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése